Tack!

Vad gulliga ni är, tack så mycket för alla grattis till vår lille älskling! Ni som lämnat bloggadress har jag tackat där, men till er andra säger jag det här helt enkelt!



Snyggt fejk-smajl haha


Igår tillbringade vi förmiddagen hos min mamma eftersom Theos pappa sov här hemma. Efter Theo sovit middag fick han mer presenter av oss. Ett pussel och lite kläder. Han tyckte det va jättekul att öppna som och klarade det galant. Sen blev det en runda till leklandet, igen. Var ju där i söndags också. På kvällen åt vi tacos och marängsviss hos mamma och pappa och Theo fick ännu mer presenter. En tankbil  i duplo och ett pippi pussel blev det denna gången, och Theo var nöjd som få.

Idag är det dags för 2 års kalas med allihopa, min familj + Mickes släkt. Min övriga släkt bor ju långt bort tyvärr. Nästa helg träffar vi endel av dom i alla fall för då ska vi på 70-års kalas i Linköping hos pappas morbror. Ska bli roligt! Sova på hotell och äta god hotellfrukost också, som en bonus på det hela.

Kommentarer
Postat av: emmzy

grattis i efterskott till lillkillen som blir stor! trevligt med linköping, jag hojtar om jag ser er :P

Postat av: Jenny

Gratulera den stora pojken i efterskott från oss=)

2008-11-09 @ 22:45:48
URL: http://metrobloggen.se/woffy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback