Sömn

För min del blir det tidiga kvällar och för Theos del sena, han har inte alls velat sova i tid denna veckan. Nu ikväll låg vi i vår säng och kollade på Idol och vid kvart över nio bestämde han sig för att släcka dom små blå. Då tog jag fram popcorn och julmust och nu hamnade jag här en snabbis.

Ska faktiskt krypa ner till Theo och läsa lite, då blir man sådär härligt trött och somnar gott sen. Somnar nog gott i vilket fall som helst, har varit sjukt trött denna veckan. Hoppas Theo slår till på en ordentlig sovmorgon i morgon så jag är pigg och utvilad, för i morgon är det 25 års fest. Sen på söndag ska jag sova lääänge.

Ett helt inlägg om sömn- meningsfullt. Sömn är inget jag brukar prioritera. Eller jo, jag gillar att gå och lägga mej i tid, och jag gillar såklart också att få sova länge ibland. Ibland kan det första man tänker när man vaknar vara: Idag ska jag sova middag! Men det är sällan det händer, nån gång i halvåret kanske.

Alla har olika prioriteringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback