Slappedag

Theo vaknade med feber idag så det blev såklart inget dagis för hans del. Vi har haft en riktig slappedag, och man blir ju smått rastlös. På förmiddagen när Micke var hemma passade jag på att plugga lite, annars har det mest blivit filmtittande och lite bus mellan varven. Framåt kvällen slängde jag ihop en äppelpaj och så kom mamma, Daniel och Jennie och fikade. Med sig hade dom lite middag som ja mumsade i mej innan fikat, Theo ville inte ha något. Bra när man kan utbyta tjänster =)

På tal om filmtittande. Theo har en förmåga av att tjata ut filmer totalt. För ett tag sen var det bara Pippi som gällde och efter det var det bara Emil. Senaste tiden har det bara varit Ice age, och nu är det Björnbröder. Det är ju tur att han har bra smak i alla fall, för det är ju filmer som jag själv inte har något emot att titta på. Inte första gångerna i alla fall.




Theo bus för nån vecka sen med fingerfärg överallt


Kommentarer
Postat av: Lina

näe, exakt. Blir så trött på dessa "anonyma" som inte vågar stå för de dom tycker muttrar



Ang film-uttjatet så har vi en likadan här hemma. Blir tokig! Pippi, Dora & Horton har tjatats ut för längesen!



Tänkte jag skulle inviga Disneys "Tingeling" idag. Hoppas den går hem, för jag pallar inte fler avsnitt av de andra! gaah :P



Ha en underbar dag o hoppas Theo kryar på sig! kram

Postat av: sandra

Hej! Tack.. ringde Pelle, och jag ska lämna mina gymnasiebetyg till han nästa torsdag ang Matte B. Då kanske vi kommer i samma klass? Eller? Jag sa som det var till han, att jag var helt grön. Men tydligen trodde han det skulle bli svårt att jobba & plugga samtidigt. Men jag får ge det ett försök. Hur länge är den? Ett år eller? Haha. Tur du är proffs!! Kram. ps, djursjuksköterska är målet. SKARA NÄSTA =)

2008-11-28 @ 14:01:58
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback