Sjuk.. Igen!

För ovanlighetens skull så är Theo sjuk. Han har sovit i stort sett hela dagen så det har verkligen varit en slappe dag. Det är ju inte ofta man tillbringar en hel dag i soffan framför teven så på ett sätt har det varit ganska skönt, men man blir så trött och seg. Vi kollade på Ice age 2 innan, har ju inte sett den. Rikigt rolig, men det kunde man ju listat ut innan =)

Senaste gångerna Theo har varit sjuk har han ändå varit pigg, och då är det verkligen eneverande att hålla sig inomhus. Så på så sätt är det skönt att han bara ligger på soffan och sover mest, för då vet man att han verkligen är sjuk. Och förhoppningsvis så sover han sig frisk snabbt!

Ska ta tag i att lägga in korten ifrån Theos kalas och tjejkvällen (som för övrigt blev superlyckad) i lördags, så ska jag uppdatera med lite bilder om det.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha vad bra :) Ja det va riktigt kul, tycker jag absolut vi gör om, snart :)

Postat av: Thessan

Ser vi fram emot :)

2008-11-10 @ 16:07:33
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Jo ni har ju Theo me så kan ju tänka mig att alla vill träffa honom också :) Min jul skulle kännas mer meningsfull om vi också hade ett barn. Då blir det liksom mer för barnets skull :) Mys med det liksom. Japp vi va på Öland förra året men vi har inte hört något än. Så vet inte hur det blir alls =/ Sen är ju rogers farfars fru inte så fäst vid hundar så får inte Lizen följa med så skiter det ju sig iaf =/

2008-11-10 @ 20:42:16
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: jeanette

nå hoppas han kryar på sig! ha en fin dag. kram

2008-11-11 @ 13:32:43
URL: http://sunstreet21.devote.se
Postat av: Fia

Sv: hehe ja verkligen:)



Hmm, de kanske försöker luras. Och tjäna pengar på en:S Skulle det visa sig att det va så, då byter jag operatör omedelbums!!!Sjukt att de kan säga så. Jag kan iofs kontakta dem igen och kanske få prata med nån annan. Låter sjukt ju:(

2008-11-12 @ 12:00:44
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback