Putsa fönster

Fördelen med att gå upp tidigt det är att man hinner med en hel del på morgonen/förmiddagen, då åtminstone jag (när jag känner för det) är som mest effektiv. Idag tog jag tag i att putsa fönstrena på insidan. Dom som man kan öppna innifrån tog jag på utsidan också, men har inte orkat gå ut och ta dom andra ännu. Lika bra att göra det sen, för annars läggs det på framtiden om jag känner mej själv rätt. Snart är det ju advent och då ska dom vara rena och fina.

Theo springer runt här för fullt i sina kalsonger. Går väl sisådär med pottan nu. Verkar som han kommit på att han kan kissa här och var i ren protest bara!? Sen förstår han ju fortfarande inte riktigt att han ska gå på toaletten/pottan när han har kalsonger och byxor. Vill gärna få honom blöjfri snart så ska försöka ta tag i detta nu. Trist bara när man är ensam om det, den andra delen i familjen är ju inte lika angelägen. Risken är ju bara att han glömmer bort hur han ska göra om han ibland är utan blöja och ibland har den på sig.





Kommentarer
Postat av: Thessan

Svårt om man inte är med båda två :(



Ja d e fan skandal att inte Johan åkte ut! Ghaaaa

Postat av: Louise

de e skitjobbigt att känna så ibalnd. jag brukar inte ha höstdeprissioner, jag älskar hösten och vintern. är den bästa årstiden enligt mig. man kan kura ihop sig med en massa ljus och mysa dagarna igenom. tror att de har att göra med att hillen är borta mycket och allt har varit hattigt denna gången han varit hemma.

men de blir snart bättre, så är de ju alltid emellanåt. de går upp och ner. KRAM

2008-11-23 @ 18:27:37
URL: http://looouisepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback