Mitt nya liv

Jag har på senaste tiden tänkt över vad i livet man kan ändra på för att må bättre. Sa till en vän för ett tag sen att jag skulle ha som nyårslöfte att hitta på mer kul, tillsammans med kompisar. Vet själv hur mycket positiv energi man får t.ex. utav en kväll tillsammans med tjejerna.

Började ju trots allt inte så illa (ändå att det inte varit nyårsafton ännu) för i november har det hunnit bli två tjejkvällar. En här hos mig och en hos Malin. Ida, Linda och Karin var här för några helger sen. Vi åt tacos, drack vin, spelade spel, pratade en massa och skrattade desto mer! Hade verkligen hur kul som helst. Karin satte bara handen för ansiktet när jag skulle ta kort (fyy skäms, tss) så jag bjuder på bilder på Ida och Linda istället.


 



En annan sak jag lovat mig själv är att börja "träna". Det är dock inte så allvarligt som det låter utan bara lite enkel hemma träning. Skulle gärna vilja gå upp lite i vikt och min nya personliga tränare (Jennie, det va väl en fin titel) sa att jag skulle äta 3000 kalorier om dagen och börja träna. Så nu gör jag armhävningar och sit-ups varje dag och igår körde jag en stund på mammas cross-trainer. Så i den nivån kommer det väl att hålla sig, ska dock bli flitigare med power-walks också. Det kommer i sin tir förhoppningsvis då leda till att jag blir hungrigare och äter oftare och har jag tur så kanske även min kropp kan ta till sig lite utav det nån gång.


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha jag tycker du är klockren (: till beach 2009 får vi bli biffiga du. sexpack, öööver allt ;)

Postat av: katta

haha du va säkert en snögumma i ditt förra liv jonna :)

2008-11-24 @ 21:38:56
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Anna

hej jonna! hur är det med er? länge sedan nu.... men jag följer med på din blogg. har du pratat med någon från vår gamla grupp? kram anna

2008-11-25 @ 09:59:54
URL: http://annablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback