Kreativitet

De senaste dagarna har bestått av massa roligheter men också en del måsten. I fredags var det bad dags i Rödeby, denna gången var Thilda också med. Lika roligt som vanligt att bada. I lördags åkte jag och Theo buss till stan, med min mamma också. Ta bussen ibland för att Theo tycker det är så kul, och för omväxlings skull. Där promenerade vi på stan, köpte vinterskor till mej, fikade och lekte i lekparken. I söndags var det dags för gympa vilket Theo tycker är jätte roligt. Vi vuxna är ju också med och det är alltid lika kul att hitta på något tillsammans.

Igår hade Theo och jag en ledig dag tillsammans. På förmiddagen skulle Theo på sitt andra tandläkarbesök och det gick hur bra som helst. 16 fina tänder. Innan vi gick dit passade vi på att mata änderna, som inte alls var intresserade av mat - otacksamt ;).

Annars spenderade vi mesta tiden av dagen inomhus. Vi åt soppa med knäckebröd och ost medan snön föll ner utanför. Riktigt kallt var det igår. Theo fick göra egen lera vilket han tyckte var spännande. Ett tag hade vi röd karamellfärg på hela golvet och det tyckte inte jag var så spännande. Snabbt fram med super 10 och torky så var det som bortblåst.





Duken som ligger på bordet hade vi på Theos kalas och den är i sånt där perfekt material som man bara kan torka av. En alldeles utmärkt pyssel-duk om man är rädd om sitt bord.

Är verkligen sjukt sugen på att börja med "jul-stöket" nu och i morgon är jag rädd att jag inte kan hålla mej längre. Då ska jag köpa julgardiner, och dom lär nog åka upp också! På söndag är det julskyltning (väl?) och det är ju bara så mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback