Kort

Idag kom dagis-korten, så roligt! Gruppkortet va så himla fint, och det va jättefina svartvita kort på bara Theo också. Dom i färg va sådär, han är ju visserligen alltid söt min prins, men jag vet inte om vi kommer att behålla just dom korten!

Va i skolan och skrev tenta innan, det gick nog bra hoppas jag. Skönt att fler och fler kurser blir färdiga. Nästa termin har jag bara 2 stycken kvar så jag kommer vara färdig med parktik och allt ungefär vecka 15. Ser verkligen fram emot praktiken, hoppas man får en bra plats. Grubblar redan nu på vart jag egentligen vill vara, är lite splittrad - som vanligt.

Dagen idag kommer mest att bestå utav plugg och jobb. Däremellan ska jag hämta en kursbok hos M, hämta Theo på dagis och hem för att laga mat och (förmodligen) kasta i mej den innan jobbet.



Han gör sig alltid bra på kort ;)



Idag för två år sedan kom förvärkarna krypandes, regelbundna redan från starten. Dagen innan, alltså igår för 2 år sen, gick jag på stan med Linda som vilken vanlig dag som helst. 2 dagar senare var jag mamma. Tänk vad snabbt livet kan förändras.





* Sötaste - tänk att du är VÅR *

Kommentarer
Postat av: Fia

Vart ska ni få göra praktik ngnstans? Inom vilket område alltså..?



Ja livet förändras verkligen snabbt. Underbart! kan du inte skriva en förlossningsberättelse, eller finns det här ngnstans i bloggen?

Postat av: Linda

Ja jisses va tiden går fort, till o med så jag tycker de känns som igår :)

2008-11-05 @ 15:34:28
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback