Jaha ja

För en gångs skull så är det ganska mycket i skolan denna veckan. Idag var det föreläsning på syncentralen, imån är det föreläsning om hörsel i skolan på morgonen och introduktion i en kurs på eftermiddagen och på onsdag är det tenta dags. Dagens föreläsning var bra, men det var alldeles för mycket folk i ett alldeles för litet rum och en alldeles för tråkig föreläsare som mest visade powerpoint presentationer! Positiva Jonna.

Sanningen e den att jag inte alls kännt mej positiv senaste tiden så det är väl inget att sticka under stolen med. Men alla har sina svackor, och snart vänder det, det är jag övertygad om. Om man aldrig kommer ner i dalen skulle man ju inte veta hur underbart det är när man är på toppen! Jag vet vad det är jag behöver i alla fall, och jag jobbar på det. Eller förresten, vet man någonsin det?

Innan föreläsningen idag tog jag, Ida och Felix oss en runda på stan och en god lunch. Linda skulle följt med men idag var det hennes tur att bli sjuk - så trist. Var på stan i lördags också med Jennie och hittade faktiskt en del kläder. Funderar på att spendera en massa pengar på kläder nån dag, för alla vet väl att man blir glad av att spendera pengar?



*Lycka*

Kommentarer
Postat av: Jennie

se om svackan kommer tillbaka på onsdag för då ska vi jooobbba ;) gjorde 21 intervjuer idag, slå det du! ;D

Postat av: Thessan

Jaaa d e värdelöst :S & nu gäller d bara så kort tid! Men d e ju bara att finna sig i d =/ ska bli så jävla skönt sen när man blir fast o kommunen helt å hållet! Va inte så många dgr kvar sa bemanningen igår :) Skönt d iaf!

2008-11-04 @ 08:15:48
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: katta

va fina ni e :) hoppas allt e bra!

2008-11-05 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback