Går som på räls

Träffade min syo idag när jag var i skolan för att skriva tenta. Planerade resten av studie tiden och allt verkar gå i lås. Har bara en kurs kvar nu innan jul som jag redan börjat med så därför la jag till Religon A också. Ska läsa den mellan 8-17 december, så det lär bli tufft. Efter jul så börjar jag läsa Matte B "i klassrum", alltså inte på distans. Ska bli trevligt med klasskompisar som man träffar lite oftare än vad jag gör med dom jag har nu. Sen har jag ju mina valbara kurser kvar också, Sjukvård och Lindrande vård.

Så som det ser ut nu är det fritt fram att söka in på högskola till hösten, så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag vill bli när jag blir stor. Sjuksköterska till att börja med tror jag nog. Barnmorska lockar verkligen så det är nog det som är det rätta. Tror jag.. Vet man nån gång?

Nu ska jag hämta min prins på dagis och så ska vi köpa en till ny pyjamas till honom på Lindex. Fick mammas 30% check så då får man passa på. Va där innan idag och bytte en tröja han fick när an fyllde år också. Passade även på att köpa mammas och pappas julklapp och boka Theos julklapp som inte fanns hemma - en saccosäck. Men nu sa mamma att dom ville köpa den istället, så vi får väl se.

Hur mycket köper ni som har barn julklappar för? Och vad ska ni köpa i år? Har ni bra tips på julklappar till föräldrar, mor och farföräldrar osv?

Skriv nu en massa så kan vi inspirera varandra =) Så kan jag göra en liten sammanfattning sen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj! Hoppas tentan gick bra!Vi har inget bestämt pris på Williams julklappar.Vi köper det vi är sugna på och som vi tror att han tycker om, men det har väl ändå alltid legat på runt 1000-1500 kr ungefär.Farmor ska ge Wille pengar i år, eftersom han har så mycke saker och lär få också för den delen.Så av henne får han pengar och någon lite julklapp.Av mormor och morfar har han önskat sig ett staffli och målargrejer från ikea plus en ryggsäck från BR med Carz i röd lack =), sen vet vi inte om han får det,men det får vi snart veta!Det är sista året som ensamt barn,barnbarn och barnbarnsbarn, sen har han ju ett syskon med som ska ha sin beskärda del. Så jag tror inte slutsumman på julklappar kommer bli detsamma nästa år=) kram

Postat av: sandra

Tjoo. Jonna, du som är i pluggtagen! Kan man plugga Matte B här i karlskrona, eller på distans..? Likaså med naturkunskap B. Behöver läsa de 2 för att kunna söka in på skolan jag vill gå på. Och vafan är Matte 2 typ? Samma som matte B? haha. Snacka om att man har noll koll. Det borde finnas en obligatorisk kurs på gymnasiet som informerade om allt man ska veta inför kommande studier =) Kram

2008-11-27 @ 17:13:18
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback