Back on track.. Kalaset!

Nu är jag back on track efter lite sjukdomar. Theo blev dålig i söndags och sov i stort sett hela måndagen. På tisdagen vaknade han frisk som en nötkärna och då hade jag fått feber. Kände det redan på måndagkvällen så jag var väl förberedd med halstabletter och dylikt vid sängen. Gårdagen blev lugn. Jennie kom hit på förmiddagen och lite senare kom Tim också. Jag och Jennie åt på Max och sen blev det sängen för min del. Mamma passade Theo då ett par timmar eftersom Micke jobbade eftermiddag. Jag passade också på att skriva färdigt ett arbete i Omvårdnad så det blev inlämnat.

Har ännu inte visat några bilder ifrån Theos kalas, så tänkte passa på att göra det nu.


Öppna paket är roligt..


Där i fanns det fingerfärg com Tim och Jennie köpt.


Fick kritor och målarbok av pappas moster Kina och Olle. Och en fin bok
(som ni ser i soffan) om Pettsson och Findus av gammelmormor Anita.


Av farfar och Marie fick han påslakanset och en stor duplo platta att bygga på. Av farmor, farbror Andreas och Elin och gammelfarmor fick han kläder. Av faster Therese med familj fick han en arbetsbänk med massa verktyg. Av hans mormor och morfar och mina syskon har jag nog nämnt innan att han fick en duplo tankbil och pussel va? Och av oss fick han bilgarage, kläder och pussel.


Det blir trångt i tv-rummet när man har kalas.


Grodan boll, haha


Världens snyggaste bil, haha


Theo blåser ut ljuset

Ja, det finns mycket mer bilder men dom får ni se efter hand! Ett lyckat kalas får jag vällov att säga i alla fall. Trots att man själv mest irrar runt som en yr höna eller står i köket.


Teamwork. Tur vi kan slå våra kloka blonda huvud ihop.
Jag, mamma och Jennie.


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag gillar verkligen den sista bilden, tre blondiner - det kan inte gå fel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback