Utmaning

För 5 år sedan - Bodde jag hemma hos Linda med familj ett halvår eftersom Göteborg inte va något för mej just då. Där väntade jag in att även resten av familjen skulle flytta tillbaka! Levde livet, fikade, festade och flängde runt!
För 3 år sedan - Va det studenttider!
För 1 år sedan - Hade vi precis flyttat till Nättraby. Theo va ett halvår och jag va mammaledig!
För 3 månader sedan - Theo hade börjat dagis och va sjuk för det mesta, skolan tog upp all ledig tid när Theo väl va på dagis.
Igår - Vaknande, lekte med Theo, pluggade, gjorde pannkakor, bakade blåbärspaj, jobbade, åt väldigt sen middag hemma hos mamma och somnade sen väldigt gott.
I morgon - Ska jag till skolan för att göra ett grupparbete.
Om ett år - Pluggar jag antagligen fortfarande, men för övrigt hoppas jag att det skett lite förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback