Stressad

Usch vilken stressig dag det har varit. Trodde bara att jag skulle till skolan ett par timmar vid tre, men först blev det ett läkarbesök 13.30 med Theo som fått ögoninflammation (och även feber, som dock inte hör ihop med ögoninflammationen). När jag varit där och kom ut i bilen hade dom ringt ifrån jobbet. Ringde tillbaka och dom ville jag skulle jobba ikväll - ja visst sa jag. Så hem fort som fasen, laga middag, slänga i sig ytterst lite middag (kan INTE äta fort), köra till skolan, jobba på grupparbetet och vidare till jobbet. Körde fel TVÅ GÅNGER när jag körde från skolan till jobbet, så ni kan ju tänka er hur stressad man varit. Tänk om man va utbränd och va så snurrig jämt, söte tid.

Uppdatering om helgen kommer i morgon, jag måste sova. Ska träffa syon kl 10 i morgon, på brandsäkerhetsinfo vid 13 och sen jobba med grupparbetet. Men ska äga lite tid åt bloggen framåt kvällningen om inte innan.

Godnatt!




Detta skrev jag igår kväll och va helt säker på att jag också publicerade det! Är det bara min blogg som är knas eller är det jag som är helt förvirrad?

Kommentarer
Postat av: helena

haha ja vi tänkte ringa dig men ingen av oss hade numret. Det spelet är underbart. Vi är beroende. Har du spelat absolut överrens?

2008-05-20 @ 19:52:06
Postat av: mawriii

Hej Jonna!Ja visst är det så det ska vara, På samma villkor. Jag har tyvär inte den boken, den är den sista kursen jag ska läsa, så det gör jag inte förren till jul innan skolslutet för min del! Går det bra i skolan? Jag har böckerna geriatrik,samvaro med dementa, omvårdnad och människan socialt och kulturellt. den sista boken är jag klar med om 3 veckor.bara säg till om någon är intressant eller om du känner någon som behöver./marie

2008-05-21 @ 09:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback