Plantera blommor och föräldragrupp

Har hunnit med en hel del alla redan idag. Theo lämnades på dagis vid nio och innan dess va vi ute och planterade om lite blommor och slet upp en massa otäcka maskrosor här utanför. Har även suttit ute och läst en del och nu slängde jag precis iväg ett mail till mammorna i föräldragruppen vi gick i eftersom jag och Anna kom fram till att det va dags för en ny träff snart. När vi va mammalediga allihopa så sågs vi ungefär varannan vecka och nu har vi inte setts på ett halvår, så en liten återträff vore himla kul. Se dom andra små pluttarna och fika och prata med dom andra mammorna.

Igår hade jag sista tentan i Medicinsk grundkurs så nu är den kursen avslutad, skönt. Det kändes hur bra som helst, skrev så pennan glödde så jag hoppas det ger resultat också =)
Klockan 13.30 ska Theo på 18 månaders kontroll idag och klockan 17 ska jag jobba. Mellan alla turer ska vi bara vara ute och ha det bra. Plugga fram tills 13 då Theo ska hämtas och matlagning står ju såklart också på schemat!

Skull städat idag, men det känns inte så lockande i detta vädret ju. Suck.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jaha , men du lämnar sällan kommentarer?

Postat av: Thessan

Städa får du göra när regnet öser ner ;P

2008-05-08 @ 18:51:00
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback