Nytt soffbord

Hämtade ett nytt soffbord igår och det blev verkligen hur bra som helst. Det passar mycket bättre än det andra som va mycket större och klumpigare.

Nytt


Gammalt

Köpa? =)


Igår kväll tog vi en promenad ner till affären för att hämta ut böckerna som jag behöver till sommarkurserna. Satt nere vid ån en stund och Theo fick kasta stenar i vattnet så det sa: plupp!
Han är så nöjd när han får gå själv när vi ska nånstans, dock inte när vi ska hem igen. Han hade nog helst varit ute dygnet runt. Klockan va halv åtta och det va riktigt varmt och skönt fortfarande men Theo´s välling och sovklocka ringde så vi hade inte så mycket annat val än att traska hem, och vilket liv det blev på den bestämda herren!

Kommentarer
Postat av: emmzy

Nej, men det gamla som var så fint...



svar: jo, precis vad jag menar.. och som sagt var det ju typ 10 år sedan jag var där, så det har nog hänt en del..

2008-05-29 @ 12:56:15
Postat av: helena

Åh vilket fint soffbord.

Postat av: Fia

Det går jättebra. Trodde det skulle bli lite jobbigt att aldrig få vara riktigt själv, men det går kanon faktiskt. Tiden springer iväg och när han komemr hem känns det knappt att han varit iväg :).



Nej egentligen är de väl inte det, och utomlands vistas man ju gärna :). Hoppas proverna visar ok imorn så man(ni) slipper tänka på det. Jag hade nog tagit ett glas från kranen av ren vana :).





Superfint soffbord! Men det gamla var fint det med :).

2008-05-29 @ 22:26:10
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback