Mycket att göra idag

Så nu va tentan avklarad och jag har även hunnit med att skicka in lite andra uppgifter. Fick massa papper ifrån NTI idag, som jag ska läsa genom i sommar, så ska gå in och kolla hur deras system är upplagt sen tänkte jag.
Om 50 minuter är det dags för föreläsning i sårläkning, hur intressant låter det då?
Klockan halv fyra ska vi hälsa på på dagiset som vi fick erbjudande om och vi ska också hinna med att hämta ett nytt soffbord och köpa en ny kamera. Ja, ni läste rätt, en ny kamera. Kände mej nämligen inte så himla nöjd med den vi köpte förra veckan så Micke lämnade tillbaka den idag. Ska man lägga sina julklappspengar på en kamera så ska den minsann vara bra också!

Är det någon av min lilla läsarskara som varit på Lalandia? Funderar på om man kanske skulle åka dit en helg i sommar. Eller någon som har något annat kul tips om vart man kan åka ett par dagar? Kolmården kanske? Hur är det för småbarn?


Kommentarer
Postat av: emmzy

jag har varit på lalandia. tyckte förstås att det var dökul, men mycket mindre än jag förväntat mig, vilket var synd. men å andra sidan är det skillnad på vad man uppskattar i storlek när man är 12 och 2 och om man är där för att lattja själv eller med sitt barn, så det är svårt att svara på om ni "borde" åka dit eller inte :)

Postat av: helena

kolmården vill jag åka till. Det tror jag uppskattas av alla åldrar. Likadant med lalandiga. Har aldrig varit där men såna stora attraktioner brukar ju passa alla. Tosselilla kanske är roligt för theo? Dit kan man ju åka över dagen..

2008-05-29 @ 20:22:18
URL: http://blincibiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback