Morgonpigg

Theo är verkligen morgonpigg. Några minuter över sex vaknar han varje dag numera. Sju är väl ändå inte för mycket begärt? ;) Han somnar ju ändå inte förrän klockan åtta om kvällarna nu. Funderar på att försöka lägga honom vid sju, han lär ju inte vakna tidigare i alla fall.

Dagen idag vet jag inte hur den kommer att se ut riktigt. Blir nog till att åka och köpa en ny kamera. Sen ska jag kolla ut någon ny telefon och förlänga mitt abonnemang om det går att göra nu. Vet inte alls vad man ska ha för någon, förslag?
Är riktigt sugen på att shoppa kläder, så får se om det blir en runda till stan också kanske.

Ikväll kommer Angelica, Alex och Theo och grillar och umgås med oss. Grillspett blir det idag. Ska bli så gott och SÅ trevligt! I morgon blir det nog grila igen med Markus, Mattias, Simone och lille Adrian. Hälsade på Simone och Adrian härom kvällen, han är ju bara så söt lillkillen. Lär ju bli massa bus framöver när dom "växer ikapp" varann grabbarna.

Kommentarer
Postat av: jenna

jag har lånat en av en kompis, från OBH nordica. en som är red/stor. blir finast lockar då.
vad använder du i håret när du lockar ?

Postat av: Linda

Ja de va himla nice :) Ha de så kul ikväll!

2008-05-17 @ 17:59:42
URL: http://linda86j.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback