Melodifestivalen

Theo har åkt på ögoninflammation - igen. Förkyld och hosta också. Den stackarn får ju aldrig vara frisk alltså.
Hoppas han hinner kurera sej så han kan va på dagis senare i veckan i alla fall. Inte lätt att komma till ro och plugga med det lilla yrvädret här hemma, hehe. Kan ju inte köra iväg han och pappan så länge han är sjuk heller. Plutten går ju först såklart, skulle aldrig lämna honom på dagis om han inte va helt frisk. Då är det ju inte konstigt att alla virus och skit går runt runt bland alla barnen. Tyvärr är det ju många som inte tänker likandat!

Nu är det melodifestivalen. Är ju en höjdare på året, men jag är skeptiskt till om jag verkligen orkar kolla till kvart över tolv alltså. Ögonlocken är rätt tunga idag. Har faktiskt shoppat lite nya kläder idag - till mej själv. 3 toppar och 1 linne på B young. Idag när min mamma och jag diskuterade vad vi ville ha i mors dag present så kom jag på mej själv hur tråkig jag lät, haha: En frisk Theo!
Som ens egna föräldrar alltid har sagt: En stor sol och snälla barn!

Nej nu ska jag hämta godisskålen =)



Världens underbaraste lilla barn


*KÄRLEK*

Kommentarer
Postat av: HELENA

Vilken söt bild

2008-05-25 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback