Lunch på stan

Idag blev det lunch på stan med Ida och Linda - mycket trevligt. Så härligt att kunna sitta ute i och fika.
Mitt i lunchen ringde Micke och sa att vi fått erbjudande om dagisplats här i Nättraby, men efter lite övervägningar under dagen så har vi nog bestämt oss för att tacka nej. Theo har det hur bra som helst där han är nu. 12 barn i gruppen, underbar personal och nya fina fräscha lokaler. Detta dagiset är tydligen rätt så rörigt, men säkert ändå bra, och så tycker jag inte att det varken ser så roligt ut eller ligger så roligt. Ska ge det en chans och hälsa på och titta hur dom har det i morgon, men magkänslan säger nej. Visst, det hade varit skönt att slippa köra och så, men fick en hint om att det förmodligen blir lediga platser på ett annat dagis snart, som är rätt nytt och ligger bättre, så

Theos feber va som bortblåst idag - märkligt. Så i morgon blir det dagis. Själv har jag tenta klockan 9 och sen föreläsning klockan 13. Efter det ska jag bara ägna all tid åt min lilla älskling.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilket dagis fick ni plats på? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback