Jobbat

Har varit en lugn dag. Theo sov tidig middag, vi åt pannkakor, bjöd mormor på blåbärs paj till fika och busade lite innan det va dags för mej att jobba. Och nu kom jag hem för en stund sen och försöker varva ner - måste sova.

I morgon är det dagis för Theo och jag ska plugga och städa toaletten. Pallade inte det idag, har varit sjukt trött. Trött och allmänt konstig! Drygt.

Känner att jag inte har så mycket kul att komma med. I morgon ska jag äntligen tömma kameran på bl.a. helgens bilder ifrån stranden o så. Så då kanske det blir lite roligare läsning! Nu ska jag hoppa in i sängen och förhoppningsvis somna som en stock. Jag har ett väldigt stort problem. Jag vaknar varje dag vid fem tiden på morgonen och måste gå på toa. Sen kan jag inte somna om eftersom jag vet att Theo vaknar mellan typ 6 och sju.. Rätt drygt! Så idag tänkte jag att jag skulle låta bli att gå på toa innan jag somnar, för då borde jag ju vakna vid typ 2 tiden istället kanske. Och då måste jag ju kunna somna om. Vad tror ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback