Fiasko?

18 plats i Eurovision song contest kändes väl lite väl till att ta i, eller vad säger ni? Bättre än så är hon minsann. Jag menar hallå - Pirater, folk som hängde tvätt och några som trodde dom kunde flyga med stora vingar, haha. Man kan ju diskutera det där länge och väl men jag väljer nog att sätta punkt nu.

Theo är ju sjuk igen så har inte velat vara ute så mycket idag, men en liten stund framåt kvällen va vi ute och "rastade" honom. Har ätit tacos och fikat på jordgubb och rabarberpaj tillsammans med min familj för att fira mors dag lite. Köpte ett par byxor och ett paket med lotter till mamma. Själv så undanbad jag mej uppvaktning, haha. Vi ska till Göteborg om två veckor och tänkte hitta mej en present där istället =) Längtar för övrigt väldigt mycket tills dess, har nämligen inte varit där uppe på flera år nu. Ska hälsa på faster och Annelie och det ska bli så kul att ses igen! Är ju en bit över Göteborg vi ska bo men ett besök i staden får det väl bli på upp eller hemvägen hoppas jag, tss. Eftersom det är min pappa som ska köra så ska jag nog inte hoppas för mycket kanske, haha.

Nähe nu är det snart Sanningens ögonblick och jag ska nog ladda med lite popcorn eller godis. Eller både och kanske.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde hon skulle komma topp 5 iallafall. Jag gillade danmarks låt och Turkiet. Blev lite snopen att det inte var nån medelhavs-turklåt :)

2008-05-25 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback