Fest på dagis

Här sitter jag och njuter i värmen på uteplatsen. Det är bra med en bärbar alltså =)
Satt här och njöt för 1½ timme sen också när Theo sov, men han vaknade efter 30 mminuter och hostade tills han spydde, stackarn. Nu har han fått lite mat i magen och pappa tog över och försöker få honom att sova igen, vilket inte verkar gå så bra. Men det gör inte så mycket för vi ska köra in till stan sen så då sover han kanske då istället.

Idag är det fest på dagis. På förmiddagen va jag och Theo där och tittade på en teater som barnen från montessori skolan gjorde. Dom sjöng massa Astrid Lindgren sånger o så. Äntligen fick jag höra den där underbara låten ifrån Nils Karlsson pyssling.. "vad jag är glaad att jag har dej..". Nån som vet vilken jag menar? Ska se om jag hittar den på youtube sen, höhö.

Sen klockan tre så ska bandet klippas och dagiset är då "invigt". Efter det blir det fika på glass och godsaker, gissa om Theo tjatar om glass nu, haha. Ska passa på att ta en massa kort så ska ni få se hur fint dom har det.

Kommentarer
Postat av: jespher - fashion is my lifestyle

Hejhej, allt bra med dig? Hoppas du har haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback