Det faller på plats

Gick bra med allt jag skulle göra i går, över förväntan faktiskt. Satt och pratade med Angelica på msn som sa att hon sökt sommarkurs. Då kom jag ju på tanken att jag kan ju plugga i sommar också. Sagt och gjort, jag ringde runt lite och på tisdag träffar jag syon och planerar vilka ämnen det blir och skickar ansökan. Fin fint. På distans blir det, så jag får väl ta med böckerna till stranden.

Ikväll ska jag jobba, men innan dess så hinner jag tillbringa 2½ värdefulla timmar med Theo efter dagis. Får se vad vi hittar på. Det ska ju lagas mat och så också. I går blev det pastasallad med kyckling till lunch och lax, potatis och kall sås till middag. Vad det ska bjudas på idag är ännu den stora frågan. Lunchen blir i alla fall rester från igår. Ska bara duscha lite först så ska jag slänga i mej det sen.

Har skrivit en del till vårt grupparbete idag och skickat in i vårt grupprum på skolportalen. Detta är väl det svåra med att läsa på distans, att man inte träffas varje dag i skolan. Ska i alla fall ses måndag och tisdag och sen ska det vara klart på torsdag, om en vecka. Det blir nog bra.

Härligt väder idag, dock inte lika härligt som förra veckan. Man vänjer sig verkligen fort vid värmen!

image487

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh vilken supermysig blogg!

Postat av: Camilla

underbart söt bild!

2008-05-15 @ 11:42:19
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Kan ni redan bada? =) Här har det snöat idag :(

2008-05-15 @ 11:51:16
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Sofie

Guud vad härligt. Är den bilden från helgen? Jag blir såå sugen på att lägga mej på stranden. Var verkligen kanonväder i helegen. Hoppas det komemr tillbaka :).

Jodå vi klarar oss alldeles utmärkt själva. Går hur frort som helst. Idag kommer han hem och sen är han hemma tills måndag morgon. Fast han var hemma inatt oxå. Saknade oss för mkt :)!

Jag är med helt kass på bloggdesign så hittar du ngn som vill göra din så kan du ju tipsa om min med haha. Den är lite inaktuell nu när lillan tittat ut :).
Kram på er.

2008-05-15 @ 13:10:37
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback