Att göra

- Står i telefon-kö till försökringskassan. Gissa vilken plats jag har? 200 bara. Måste planera föräldrapenning inför sommaren och sist jag ringde sa dom en sak och nu står det en annan på nternettjänsten. Förvånad? Näe.

-
Sitter och skriver ner massa viktigheter i min kalender och försöker planera och styra upp mitt liv. Bara en månad kvar med skola och jobb nu, sen sommarlov.

- Ska ringa och beställa en tid på banken nästa torsdag. Funderar på att ta lån därigenom ist för csn-studielån. Ska typdligen vara förmånligare. Någon som vet?

- Ska skriva färdigt lite grejer som jag ska ha med mig till skolan när vi ska göra grupparbete 13.30.

- Ringa min syo eller eventuellt försöka träffa honom i skolan när jag ändå är där sen.

- Äta någon typ av lunch, tips på vad?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej usch fk är ingen hit.
Adam kämpar för att få ut pengar för de 10 pappadagarna men det verkar dröja flera veckor till *suck*!

Allt bra annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback