Var är solen?

Tyvärr är vädret inte på topp, har mest snöat men nu precis när jag skrev detta tittade faktiskt solen fram lite. I söndags fick vi också lite sol på eftermiddagen. Då lånade jag brossans bräda och tog mej två åk och det räckte för att ha träningsvärk i hela kroppen. Snacka om otränad? Mer än så har jag inte åkt, förutom pulka med Theo då.
Mitt humör är ungefär lika mycke på topp som vädret, tyvärr.. När vi kommer hem ska det bokas en utlandsresa, för det, det e semester det. Är redan trött på att asa av och på kläder och grejer och det är "bara" tisdag.

Nej usch vad jag är negativ. Man ska väl va tacksam att man kan åka iväg överhuvud taget. Och Theo tycker det är hur kul som helst att åka pulka. Hemma hade han väl inte fått se någon snö den här sidan året i alla fall.

Kanske lägger in lite bilder sen ifrån Theos första och absolut SISTA skidsemester. Nu ska vi nog klä på oss och åka och hitta på något, dom andra är i backen. Känner bara för att vara lite för oss själva idag. Igår badade jag, Micke och Theo på poolariumet. Jättemysigt!

Kommentarer
Postat av: Marie

förstår att det är jobbigt med alla kläder, men tänk va drygt o va hemma i kallekrona i snålblåsten =) ha det nu så roligt!

2008-03-11 @ 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback