Stressad!

Dagen idag har jag ägnat åt min kära bok, Medicins grundkurs. Verkar vara en väldigt rolig, intressant och givande kurs så det ska nog inte bli några problem. Blir lättare att lära sig då. Nu har jag duschat och sminkat mej. Håret är fortfarande blött och jag ska hämta Theo om 25 minuter. Vad gör jag här då? Ja det vet jag inte.

Fick en härlig start på dagen idag. Massa sällskap, haha. Andreas kom vid halv sju och strax därefter kom Alexander. Vi åt frukost tillsammans, nybakta baguetter, och sen brummade Micke och grabbarna iväg till Malmö och jag och Theo busade hemma tills det va dags för dagis.

Våffeldagen idag så det ska vi äta lite senare tänkte jag. Först är det tacopaj som står på schemat eftersom det blev så mycket tacofärs över igår. Ska bli mumsigt!

Nähe mina vänner, nu ska jag föna håret, slänga på mig lite kläder och hämta min älskade prins!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh våfflor har vi precis ätit nu. Gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback