Skojigheter!

Kan inte sluta tänka på en söt liten filur som va i värmestugan häromdagen. Veckans goaste kommentar!

Barnet: Mamma, jag tror jag såg Edvin ifrån dagis där ute.
Mamman: Jasså, gjorde du, vart då?
Barnet: Där ute. *pekar* Han hade samma overall men inte samma pappa.

Hahaha. Barn är ju bara så härliga!

Theo tyckte det va kul att gå på after ski. I förgår i alla fall, idag va det inte lika roligt men det tyckte inte vi andra heller.

Bilder ifrån tidagens after ski.

image404

image405

image406

image407

image408

image409

Ja, som ni ser så roade sej Theo på sitt egna lilla vis. Fullt ös va det!



Idag har jag åkt ett par åk, det va rätt härligt får jag väl erkänna. Annars har det mest blivit pulka åkning med Theo. Inte utan att man längtar hem till våren nu, blev allt lite avis när Angelica ringde idag och berättade om det fina vårvädret. Men nu har man fått en veckas vinter i alla fall, det hade vi inte fått hemma så det va kul!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tusen tack!! Ser ju härligt ut, kallt men härligt :P Själv är jag inte mycket för snö o grejjer (Fast det verkar inte du heller vara direkt?!) Näe, SOL det e grejjor det inte sant? :P

hoppas du haft en underbar dag! :) kram

Postat av: Sofie

Vårväder? Var tusan har vi det? Här är det höst :(. Men visst det var ju vår tidigare i veckan, så man får vara glad för det lilla :).

Låter ändå som ni har haft det härligt. Skönt att bara komma iväg hemifrån ju.

2008-03-14 @ 11:06:30
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback