Samma procedur som igår

Alla dagar ser likadana ut ibland känns det som, man kan verkligen bli trött på den gråa trista vardagen!

Har pluggat hela dagen, om tusen celler och olika nerver. Har faktiskt skrivit ett arbete också, eller ja, det är nästan färdigt. Om cancern malignt melanom. Intressant faktiskt. Jag skulle helt klart kunna tänka mig att jobba på en barncancer avdelning, men det känns som att man måste flytta då och det vet jag inte om jag vill. Men för ett bra jobbs skull så kan jag nog tänka mej det också. Annars lutar det åt barnmorska mest, eller barnsjuksköterska. I vilket fall som helst så måste man ju läsa till sjuksköterska först så man har ju tid och tänka.
Man kan ju faktiskt jobba som USK också, bara det att man inte "får göra allt" då.

Nu har jag ätit lite lunch och ska strax iväg och hämta Theo. Sen blir det handla och besiktiga bilen. Efter vi gjort allt det så ska vi ut till Hasslö och äta kroppkakor hos Theos gammelfarmor. Ett evigt farande blir det men vad gör man inte för kroppkakor, det e underbart gott! Gammelfarmor är av den typen, liksom mina föräldrar, som gärna lockar med middag! Det tycker vi om =) Då ges det tillfälle att umgås och Theo får busa med sina nära och kära som han älskar!

Visst ser han smart ut på dom här bilderna!? Haha.

image429

image430

image431
Vår goding - han ÄR smart =)

Han hade lärt sig öppna grinden på dagis-utegården för ett tag sen, så fröknarna tyckte med han var väldigt smart, haha. Och igår när vi va ute på baksidan och riste sängkläderna så skulle Theo såklart ner för backen i skogen. Han gick och gick och till slut va vi vid ån hos fåglarna, precis som han ville. Hade tyvärr inget bröd med oss så Theo fick bara prata lite med dom denna gången. Sen fortsatte vi promenaden hem till hans mormor.
Snacka om starka ben den lille killen har. Han kan ju gå hur långt som helst. Så duktig är han älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback