Påsken är över!

Då var det måndag och påsken är över kan man väl säga. I lördags blev det lite påskmiddag hos mina föräldrar, så gott så gott. Sen va vi ute och åkte pulka på eftermiddagen, Theo gillar verkligen det! Dock så blåste det svinkallt så vi va inte ute någon längre stund.

image422

image423

image424
Han tyckte även om rullbandet som gick uppför pulkabacken i Sälen =)

Igår bar det av till Jönköping efter mycket om och men. Vi skulle köra vid nio men jag vaknade vid tjugo över åtta och då var Micke och Theo ute och gick. Men snabb som jag är så var jag klar vid halv tio. Vi kom iväg och hann ett par hundra meter innan vi fick punktering. Så min pappa kom och körde hem Micke som fick hämta grejer till att byta däck så det var ganska snabbt ordnat. Sen bar det av till Rödeby för att hämta A och sen vidare till Jönköping. Stannade först på Biltema där Theo fick en el-motorcykel i påskpresent! Den gillade han skarpt. Sen gick Theo och jag på A6 och Ikea och Micke och A var på Elmia. Möttes upp på Ikea och käkade och sen åkte vi hemåt för en liten fika och massa bus innan det blev sängen för Theo.

Hittade inte så mycket kul faktiskt. Köpte en t-shirt och en luvtröja med dragkedja till Theo och 3 par strumpor till mej. PÅ Ikea blev det lite tavlor till Theos rum, servetter, blockljus, sugrör och hissgardiner till köket.
Billigt blev det =)

Nu ska jag se vad Theo hittar på för bus och fixa lite frukost. Sen blir det till att baka eftersom vi tänkte ha lite drop-in påskfika här i eftermiddag!

Lite bilder på när Theo utforskar sitt påskägg han fick av oss. Han fick även ett jättestort ägg av sin mormor & morfar med 3 fina tröjor i. Mycket välbehövligt och bättre än godis!

image425

image426

image427

image428

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback