Möte om LAS

Lämnade Theo på dagis vid halv elva idag. De va riktigt skönt att slippa stressa på morgonen. Kunde gå upp vid åtta, duscha, äta frukost och mysa och busa i lugn och ro. Hann till och med köra en maskin tvätt och få den upphängd innan det va dags att åka.

Nu har jag precis lämnat in alla sista uppgifterna som ska vara inlämnade idag. Ska bli spännande och se vad man får för respons på dom för den sista jag gjorde va riktigt dryg. Handlade om hur hela organisationen (äldreförvaltningen) är uppbyggd och ledningen osv. Ser verkligen fram emot nästa kurs, medicinsk grundkurs. Det är ju super bra och lära sej sånt. Roligast blir ändå nästa termin när vi får välja mer inritning, och då ska jag läsa sjukvård. För det lutar nog åt att fortsätta läsa klart till undersköterska. Är ju inte helt fel att börja jobba som det och sen läsa vidare. Alla erfarenheter man får innan man blir sjuksköterska är ju guld värda lixom!

Men, vi får se, jag kan ju komma på någon annan utväg på det hela, de vet man aldrig!

Ska bli spännande att se vad som säger på mötet, rätt vad det är så kanske man blir erbjuden ett vick nu då. Men hur ska man lösa det med en som jobbar 3 skift och sen tiderna man jobbar inom vården? Dagis stänger ju halv sex. Sååå, vi tar dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback