Mina älsklingar!

Just nu badar mina älsklingar och jag sitter här. Inviger datorns nya plats, har nämligen tagit in Lack skrivbordet som vi hade den stationära datorn på innan. Litet o smidigt och så slipper man ha den på köksbordet. Visserligen ser det väldigt uppställt ut i sovrummet nu men det får gå, här är det ju inte så många som behöver vara. Värre om det hade varit tv rummet. Hatar verkligen när det är för mycket möbler, usch och fy.

Innan när vi tog in skrivbordet passade vi på att rensa lite i förrådet också. Böev nog 8 stora kassar med kläder, skor och sängkläder till barnen i Afrika. Allt ifrån barnkläder (gamla och ärvda, Theos grejer sparas såklart) till mina gamla trasor ifrån 90 talet typ, haha. Så nu blev det lite mer plats där ute. När vi va färdiga med det och Theo hade fått leka ute ett tag så åkte vi och tvättade bilen, det behövdes efter resan vill jag lova.
Orkar inte lägga upp femtio elva bilder nu så det kommer lite bilder då och då ifrån Sälen, för er som vill se.

image411

Köpte solglasögon till Theo, tuffingen där haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

va stor han har blivit lille theo :) verkligen evigheter sedan vi sågs nu när jag tänker efter. borde kunna få ihop något nån dag, right? kram anna o casper

Postat av: Thessan

Haha vilken coooling :P

2008-03-16 @ 22:11:52
URL: http://Tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback