I lekparken i det fina vädret

Va ute ett tag i det fina vädret i går eftermiddag. Helt underbart ju! Hoppas vi får lika fint väder i Sälen.

image379
Åka rutchkana med pappa..

image380
Klättra uppför är skoj!

image381
Åka med farbror A!

image382

image383
Tittut!

Eftersom jag är helt slut, verkligen dödstrött och huvudvärk ska jag ägna timmarna som Theo är på dagis åt att bara vila upp mej så vi kan va ute hela eftermiddagen. Funderar på att köpa en engångsgrill och grilla korv nånstans och bra va ute och ha det bra! Vi får väl se hur det blir och vad som händer. Rätt vad det är så kommer det väl ett ösregn kanske, vem vet.

Nu ska jag kolla på massa 2900 happiness avsnitt på web tv.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fasen så stora båda två har blivit :P

Postat av: Sofie

Ja Lackhyllorna är så fina och enkla. Gillar dom! Vi köpte en sån vit att ha i badrummet nu när vi var uppe. Se om man kan få upp den ikväll när Adam är hemma. Är inte riktigt min grej o borra o sådär :).

Ja Åhlens kanske har en. Tack! Förut fanns de ju överallt. På kronan och maxi vet jag men de är ju borta. Drygt att springa till en fotograf o ta för 200 spänn liksom!

2008-03-05 @ 14:39:37
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback