Fredag

Igår va det plugg som gällde hela dagen när Theo va på dagis och sen kom älsklingarna hem med Max mat. Inte till Theo såklart men till oss andra. Fabror A va också med, trevligt med sällskap. Hann va ute och leka en stund i lekparken med Theo innan jag begav mej till Statoil - min och Ida´s samåkningsplats, haha. Åkte med henne till stan och hälsade på Linda eftersom vi aldrig va hos henne när hon fyllde år.

Idag har varit en lugn dag. Bjöd mamma, Tim och Andreas på våfflor innan, har verkligen fått dille på det nu!
Sen fick Theo vara hos mormor en stund medan Micke och jag åkte och uträttade lite ärenden. "Fyndade" en massa. Theo´s salvor gick endast på 144 kr, skulle kostat 450 om det inte var för att han kommit upp så högt på högkostnadskortet. Tyvärr går det ut nästa vecka så nästa gång får man vara vänlig att betala fullpris igen.

På BR hittade vi en skottkärra och massa sandleksaker till Theo, så nu springer han här inne hos mormor och morfar och kör med sin skottkärra. Nu satte han sig på dörrmattan med sina skor så nu är det väl helt enkelt dags att ge sig ut istället.
På ÖB hade dom barnmat för 5 kronor burken. Bra att ha ett lager hemma om det inte blir hemlagat, vilket såklart är det bästa. Där fyndade vi även popcorn, dom har 10 pack för 19 kronor där. Perfekt för en popcornoman som mej. Det går ju några påsar i veckan...

Vid sju tiden kommer min faster med sambo ifrån Göteborg, ska bli riktigt roligt! Då vankas det tortilla tårta. Blir mycket taco färs denna veckan. Måndag tacos, tisdag tacopaj, onsdag tacopaj till lunch och fredag tortilla tårta. Men gott är det så jag klagar inte!

image433

Kommentarer
Postat av: emmzy

du får nästan bjuda på en bild av den där tortillatårtan.. har aldrig sett en sån och tänkte att om jag får se en bild kanske det lockar till lagning :)

2008-03-29 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback