Fredag och fullt upp!

Äntligen fredag brukar man tänka, men dena fredagen är mest ångestframkallande. Vet inte hur jag ska hinna allt?
I morgon åker vi till Sälen och jag har inte ens börjat packa, det är illa. Har ju dessutom en person extra att packa åt nu som jag inte haft innan när vi varit iväg! Och Theo är ju den som behöver allra mest packning. Hittade ingen bra resväska till han igår, vill ju ha en sån som han kan dra själv efter sig. Perfekt och ha när man ska utomlands eller så sen också ju.

I eftermiddag ska Theo vara hos sin mormor och morfar och jag och Micke ska passa på att uträtta lite ärenden och åka och hälsa på Malin, Benny & den lille pojken. Ska bli SÅ roligt att se honom.. bebismys! Men det är farligt, jag har redan varnat Micke för konsekvenserna av detta. Vårbebis 09 kanske? Haha.
Har insett att det finns ett problem lixom. Nu kan man ju säga att man har en "06:a". Men hur snyggt låter det om man säger att man har en "06:a och en 10:a (tia)" då? Haha. Världsligt problem kanske...

Theo har sovit urkasst i natt, vilkey innebär att även jag har gjort det. Men vi vek tvätt, hängde tvätt, åt frukost och pallrade oss iväg till öppna förskolan, och till slut så blev man ju människa även denna dag. Har verkligen inte tid att vila idag, kommer somna som en sten så fort jag är klar med allt jag ska göra idag.

Som sagt, åker tiiidigt i morgon. Hemska tanke. Att stiga upp tidigt alltså. Kommer ha trådlöst bredband och bärbara datorn så en och annan uppdatering blir det nog med bilder ifrån snön, och förhoppningsvis solen!

image386
Theo kastade precis iväg stetoskopet när jag skulle ta kort på han.
Bra övning inför läkarbesöken att träna på att lyssna på mammas hjärta och så. Det blir ju
ett och annat besök hos doktorn menar jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

javisst är dom bara SÅ fina!

Hoppas ni får det helt underbart i Sälen, med mycket snö och sol. Bryt inga ben i backen bara :P

Ha det underbart så hörs - och ses - vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback