En utmaning

En utmaning, som ni i länklistan gärna också får göra! Och ni som inte är i länklistan också förstås =)

Tio första:
Första bästa kompis:
Emelie C
Första bil: Som jag köpt själv, en skruttibang bang Passat. Sambon byter ett par ggr om året så har haft ett gäng.
Första kärlek: Viktor
Första husdjur: En kanin, Gosan!
Första semester: Förmodligen Öland, utrikes va Italien först.
Första jobb: Godisförsäljare på Skandinavium i Göteborg.
Första köpta skiva: Absolute Music nånting
Första riktiga kärlek: Micke
Första piercing: I navlen när jag va 15
Första konsert: Hmm, Marcoolio på sparre kanske?

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken:
Öl
Senaste bilfärd: Fram och tillbaka till dagis i morse
Senaste filmen du såg: Livet går vidare, igår kväll, men jag somnade såklart. Tur man sett den innan.
Senaste ringda telefonsamtal:
Senaste bubbelbadet: I torsdags i Tandådalens poolarium
Senaste spelade cd: James Blunt
Senaste kyss:
Senaste gången du grät: Ja det kommer jag inte ihåg exakt
Senaste måltiden: Torskfilé och potatismos igår, eller ja frukosten idag va väl kanske också en måltid.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning?: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Joda, när man va liten så

Sex saker du gjort idag:
1. Pratat i telefon
2. Pluggat
3. Kört Theo till dagis
4. Uppdaterat mej på internet fronten
5. Ätit frukost
6. Lyssnat på musik

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Datorn
2. Mobilen
3. Körkortet
4. Bilen
5. Soffan

Fyra personer du kan berätta allt för: 
Ida
Malin
Angelica
och Micke är nog dom jag pratar mest med, dock är det nog inte många som vet riktigt allt!

Tre val:
Blått eller rött?
Blått
Sommar eller vinter
Sommar
Choklad eller chips
Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa fler barn
2. Ut och resa mera och njuta av livet

En sak du ångrar:
Inget jag kan komma på just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback