Dödens grupp!

Melodifestivalen va helt enkelt kanon! Lätt den bästa delfinalen ju, och ännu bättre va det ju att vi va där på plats också! Va riktigt roligt. Sååå härlig stämning!
Va rätt kul att se hur allting går till också, allt som man inte får se på TV.

Någon utgång blir det inte. Sparar det tills efter nästa löning. Ja menar, schlager lär man ju ändå få höra dom närmaste månaderna och det lär ju vara tok mycket folk ute. Och nån dans med Björn Gustafsson (som för övrigt måste va den roligaste människan ja sett på länge) lär det ju inte heller blir. Så sängen lockar mer!

Theo har haft myskväll med sin farmor här hemma och det hade gått kalas bra, sköönt!
Så det tackar vi farmor för.

Nu är det ett par minuter kvar tills ja somnar gott i sängen, ett dygn kvar tills jag sitter och svär över att arbetet som ska va inne på måndag inte är färdigt och en vecka kvar tills vi är i Sälen!

Kommentarer
Postat av: katta

jag håller helt klart me :) linda b rular! :)

2008-03-02 @ 03:27:41
Postat av: Linda

Jonna, jag såg inte dig med skylten "Välkommen till Karlskrona" haha

2008-03-02 @ 09:09:37
Postat av: anna

jag kollade o kollade efter er på tv men såg er inte... *besviken* ;)

Postat av: Lina

javisst är det snyggt! :) får se hur vi gör sen.. om vi målar den eller inte.. allt bra annars då?

kram

2008-03-02 @ 19:25:58
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback