Björn Gustafsson

Har lite tid över mellan tv-programmen så passar på att skriva lite här. Vid halv nio är det Parlamentet med Björn Gustafsson och det kan man ju inte missa. Härligare människa får man ju leta efter.

Dagen blev inte riktigt som jag tänk. Tänkte ägna förmiddagen åt att baka och eftermiddagen åt att fika, men det blev inget med det. Nog om det, säger inget så har jag ingenting sagt. Jag tar inte påsken så allvarligt men en dag när alla är lediga uppkommer ju inte så ofta så då kan man ju passa på att försöka få ihop något. Det var värt en chansning i alla fall. Istället lagade vi tacos och min familj kom hit och åt. Sen fikade vi på glass och bullar, gott gott. Så istället för påskfika på annandagen så får väl tacos bli vår nya tradition.
Sen man fick barn så försöker man ju skapa sej sina egna traditioner, mysigt tycker jag!

Nu är min bror T och Mickes bror A här så jag ska umgås lite med dom i soffan!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah nä nu när du säger de så kommer jag ju ihåg den hemska middagen. hade förträngt de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback