Vardagslyx!

Fick mersmak efter helgen och det enda jag tänker på nu är olika saker jag vill hitta på och framförallt, vad man kan hitta på. Det kan vara småsaker som en picknick på något mysigt ställe, nån dagsutflykt eller att åka iväg ett par dar.
Idag när jag hämtade Theo så åkte vi och handlade färdiga plättar - bara att värma i micron. Så med lite plättar, sylt och vattenflaskan så fick vi en mysig picknick på baksidan. Theo åt nog 15 och jag 5 kanske, haha. Sen fyllde jag upp hans lilla bassäng så låg han där och plaskade i typ 2 timmar, gobiten. Många såna eftermiddagar vill vi ha!

Någon som har några bra utflykts tips? Gärna barnvänliga såklart.




I morgon blir det nog Wämö parken. Där e ju sån där nostalgi dag så tänkte spana på Lasse Berghagen! Ska nog träffa Ida också men hon är ju inne i en opålitlig period i sitt liv så vi får väl se =)
Ska väl antagligen jobba i morgon, men det är i alla fall otroligt skönt att slippa tänka på skolan denna veckan. Bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback