Vad har hänt med vädret?

Ska det verkligen vara såhär fint väder på midsommarafton? Det känns som att det är något som är fel, man är inte riktigt van vid det. Men man blev ju lite extra pigg när man steg upp ur sängen, som vi dessutom inte gjorde förrän klockan 8 idag.

Igår va det i alla fall som det skulle - riktigt lövmarknadsväder. Theo och jag tog skärgårdsbåten Axel in till stan och där mötte vi upp Angelica, Theo och Tommy. När Theo och Theo fått goda klubbor och grejer så gick Tommy och Theo hem och vi andra vandrade vidare en stund. Efter 2 timmar i vagnen va Theo trött på det så då gick vi till Hoglands park och lekte och Angelica gick hem.
 
Till parken kom Markus, Mattias, Simone och Adrian också. Vi köpte McD och mös i gräset och när vi väl bestämde oss för att gå upp på marknaden igen så kom regnet - såklart. Theo fick en sån där grej som snurrar när det blåser och ett par foppa tofflor. Dom är rätt fula, men ganska praktiska att ha på stranden och så tänkte jag! Stötte på Theos mormor och morfar också som vi snart ska vandra ner till, om vi blir färdiga nån gång. Vi har duschat och Theo har badat en stund. Är rät smidigt att duscha ihop med Theo och sen hoppar jag ut och gör mej i ordning så får han sitta kvar och plaska lite. Såklart så gör jag mej i ordning i badrummet, för er som trodde något annat.

Nähe, trevlig midsommar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det är bäst att påpeka det, för folk är sååå snabba på att döma en! Tråkigt, men sant.



Trevlig midsommar på er!

Nu ska vi med göra mej redo för att åka o fira lite.

Postat av: Thessan

D samma =)

2008-06-20 @ 10:13:59
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Linda och Prinsessan

Hoppas att ni får en underbar midsommar

2008-06-20 @ 11:08:51
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för svaret!

Kollade upp rpiserna hos ving (som jag ska åka med eftersom resechecken är hos dem), och barn under 2 år åker gratis, så jag betalar för mig och alice bara.

2008-06-20 @ 21:50:27
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback