Utekväll

Har lite smått ångest idag över saldot på mitt konto. Gick på stan igår och spenderade en hel del pengar. Blev lite kläder och leksaker till Theo, presenter till lillebror Daniel som fyller år idag - GRATTIS - och till lille Felix. Ida och Patriks lille pojk som kom till världen i måndags - ännu ett grattis!
Sprang på en jobbarkompis som jag pratade lite med. Vi har upptäckt att vi har en gemensam vän, som hon skulle ut med igår. Så vi hängde på dom helt enkelt. Vem har sagt att man inte kan vara spontan när man har barn?

Sist vi va ute va i oktober november nån gång, så det kunde vi ju vara värda. Hade jätteroligt och kul att träffa lite nytt folk. Hamnade på Statt och där va vi tills stängnings dags då jag tog en taxi hem själv eftersom min kära sambo inte alls kände för att gå ut med oss andra, elakingen... Men man är ju van =)

Theo sov hos mormor och morfar och där har vi spenderat eftermiddagen idag. Gick inte upp förrän halv två!!?? Kommer inte ihåg när det hände sist. Va visserligen vaken mellan sex och tio på morgonen först, drygt. Gick inte att sova. Man är ju inte så rutinerad på det där med att festa längre så det blev en seg dag idag kan jag säga, men nu framåt kvällen börjar man piggna till.

Som sagt så spenderades eftermiddagen hos la familla där vi firade lillebror. Har varit ute mestadels och spelat boll, grillat och ätit tårta också såklart. En mycket trevlig dag, som det oftast är tillsammans med familjen. Nu har ju lillebror T skaffat sej en super trevlig tjej också, så nu är det fullt runt matbordet - skoj. Theo är verkligen glad för henne (och vi andra också såklart), så det är roligt.

Nu är det film dags och sen ska jag sooova.


Theo i lekparken i Hoglands park på lövmarknads kvällen 19/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback