Uppe med tuppen

Theo bestämde sig för att, precis som igår, stiga upp klockan sex. Så det känns som man redan varit uppe i en evighet. Micke har ju börjat jobba nu också så nu är det jag och Theo - precis som "förr".
Han har precis ätit en "nanan" =banan. Nu ligger han på golvet och kör med sin bil som han fick av min faster N och A. Han fick också en tuff jet-ski som han körde med i poolen igår, en häftig bil-simring och ett fint badlakan. Stort tack!

Idag måste jag se till att rensa ut ur Theos byrå eftersom en hel låda är fylld med bara för små kläder, vilket känns lite onödigt. Då ser man också vad han behöver nytt utav o så. Skulle även behöva putsa fönstrena som har sett ut som kriget hur länge som helst nu, men orka.
Ska åka till apoteket sen och hämta ut mina järntabletter så kanske man blir piggare, kanske är därför man är så trött, pga blodvärdet alltså. Vi får väl se, tycker egentligen inte om och äta dom men får väl ge det ett försök. 

Nej nu ska jag gå och göra i ordning Theo och kontakta Idaho. Åker eventuellt ner till Tallan eftersom öppna förskolan har utedag där på tisdagar. Men frågan är om dom fortfarande har "öppet" eller om dom har sommarlov nu..  


Kommentarer
Postat av: Lina

Njaa.. pratade med Roland som har blogg.se i går.. han skulle be johan kolla på det idag. Så jag hoppas fortfarande! :) därför har ja inte börjat blogga i den andra bloggen ännu..



Vi får väl se vad som händer helt enkelt :P



Allt bra med er? kram

2008-06-11 @ 07:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback