Tidig morgon

Tur att jag fick sova ut ordentligt igår för idag vaknade Theo tjugo över fem. Lär väl vara trött som ett as innan klockan är 12. Och att sova middag är det ju inte tal om för min del för när Theo sover är det ju min skol-tid.

Eftersom Simone och Adrian va här i lördags så vandrade vi bort till dom i söndags och besökte en lekpark. Hade inte varit i den sen jag va liten men den va faktiskt bra. Inte kunde man väl tro för ett par år sen att jag skulle sitta här och säga vilken lekpark som är bra eller inte!? Haha. Funderar på att göra oss i ordning efter latjo lajban är slut vid åtta och ta en promenad till just den lekparken, omväxling förnöjer ju.


Ser ut som han håller på att somna i gungan! Denna gången va vi i Hoglands park i staun.

Kommentarer
Postat av: mingla

Kolla min blogg så ska du få se på nåt roligt :)

Postat av: Fia

Nej jag har inte ringt till Brio än. har försökt få tag på leksakshuset idag, men de svarar inte. Ja jag ska begära ersättning, för det begränsar ju faktiskt ens liv. Hur kul är det att gå på stan nu liksom. Inte direkt så att man kan njuta!



Blev det lekparken innan regnet kom?

Hoppas ni har en bra dag iaf.

Kram

2008-06-17 @ 13:33:12
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Nawww vad söt han är :)

Ja visst är det skillnad på lekparker och lekpareker. Nu ska ju allt Eu anpassas och då kommer allt bytas ut...

2008-06-17 @ 15:02:00
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Thessan

Haha shiiit d e alldeles för tidigt :P

2008-06-17 @ 17:55:06
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback