Stolt mamma!

Igår gick Theo med sina byxor utan blöja framåt kvällen. Man frågar ju emellanåt om han behöver kissa, och oftast är svaret nej. Men sen rätt vad det va när hans mormor frågade,så ville han gå ut och kissa. Mormor drog ner byxorna, och när han kom ut och ställde sig så kissade han! Mammas stora kille *stolt*



Har jobbat ikväll och nu jobbar jag inte förrän fredag kväll. Men däremellan ska det pluggas också. Theo ska vara på dagis onsdag till fredag. Blir kul för han att komma tillbaka och leka med alla barnen efter 2½ veckas ledighet! Han kommer förmodligen oftast bara vara på dagis 2-3 dagar i veckan hela sommaren, och någon vecka kommer han bli helt ledig, så det känns bra. Helst hade man ju haft honom hemma men jag behöver ju lite tid till skolan också.

Fick en bild på något väldigt fint idag... En till kille i gänget!

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

sååå söt han är :) tuff liten kille

Postat av: Linda och Prinsessan

Ja det är han verkligen :)

Ja det hoppas jag med på, hänger mig snart annars...



2008-06-24 @ 14:34:14
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe oj då. Vilken tuffing :). Fattas bara skinnstället ju :).



2008-06-24 @ 18:48:52
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Lina, Fredrik & Ninni

aaa håller med..Å andra sidan så är det "skönt" när det är blåsigt o inte alls soligt, för min del - eftersom jag jobbar så mycket :P



Men jag förstår precis vad du menar. När man själv va liten va det ju verkligen SOMMAR -med sol&värme- och VINTER - med snö. Så är det ju inte alls idag suckar Hemskt egentligen :(



Joorå visst ska jag fortsätta plugga.. Får se om jag "går ner i takt". Strävar ju efter VG, MVG och det känns som om ja måste slå av i takt för att kunna uppnå det - sammanslaget med jobbet, familjen, flytten, graviditeten, nya bebisen .... ja, du fattar :P



Hur har ni gjort med theo och dagis nurå? ska han gå kvar på bastasjö eller valde ni det andra? nyfiken Allt bra annars?



kramar

2008-06-24 @ 21:35:14
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback