Sista tentan

Tentan idag kändes verkligen bra - över förväntan. Gick dit på vinst och förlust kändes det som, men sen så flöt det på som bara den, så nu hoppas jag på bra resultat. Nu är jag skolledig till den 16:de - härligt.
Efter tentan så shoppade jag två klänningar/tunikor/långa linnen eller vad man nu vill kalla det. Sen körde jag hem till Ida och umgicks med henne tills Theo skulle hämtas vid halv två.



Theo och jag åkte direkt till leksakshuset. Där ihandlade vi en liten bassäng med tillhörande simring och badboll och även en bandyklubba och bandyboll, så han slipper sno dom stora grabbarnas när vi är ute. Gissa om han va nöjd! När vi kom hem fick han bada - med bandyklubban såklart! Min lilla trollunge..



Har ju berättat om våra kamera problem innan och nu har vi alltså vår "gamla" kamera igen. Lyckades hitta lite inställningar (inte en dag försent), men den sista bilder här är ju dock lite väl ljus. Får dra ner lite på det helt enkelt. Men man lär sig av sina misstag =)

I morgon går min auktion ut på tradera, en P.op fleece som vi köpte på halvapriset för 175 kr som nu är uppe i 150 kr - bra andrahandsvärde det. Så mitt tips till er idag: Sälj "gammalt skit" på tradera, det kan löna sig!
För dom pengarna köper man sedan nya kläder till Theo, så betalar ju dom sig helt enkelt.
Sen måste jag ju erkänna att det gör ont i mamma hjärtat att sälja sånt som han haft på sig, minnen you know. Alla vanliga kläder är sparade i alla fall! Jag känner ju mej själv och jag lär inte vilja ha samma ytterkläder på nästa barn ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback