Regn, regn och regn

Jag borde se till att göra mej färdig men det är så himla lätt att hamna här när Theo sover middag. När han vaknar igen så ska vi åka på en liten shopping tur. Blir nog inte så mcket handlat men ska kolla på Lindex om dom har något kul, byta ett linne som va sönder när jag köpte det på Byoung och handla lite smått på City gross. Den affären ligger alldeles perfekt för oss som bor här, men nu när jag tänker efter så är det ju rätt drygt att både åka till Amiralen och City gross, så får väl se hur vi gör.

Helgen är snart över och Micke är ledig måndag och tisdag. Eller ja, han börjar tisdag natt. Hade tänkt åka till Leklandet idag med Theo men tänkte vänta tills i morgon så Micke också kan följa med. Jag jobbar i morgon kväll men innan dess ska vi grilla flintastek eftersom den aldrig grillades på midsommarafton.

Jag har hittat en resa till Cypern. Perfekt hotell och perfekt pris men dock mindre bra flygtider. Kommer hem typ vid halv tre på natten och hur kul är det och sätta sig och köra hem då? Någon som har erfarenhet av sådant?
Ett plus är ju däremot att man får hela den dagen där nere, i värmen... För den har ju inte hittat till Sverige i år heller tydligen.


Åker båten Axel. Tror ni inte han drömmer sig bort till Cypern? ;)


Leker tittut med tanterna på båten. Han charmar dom flesta min kille!

Kommentarer
Postat av: Lina, Fredrik & Ninni

hihi jaaa, den blev "inloggningsbar" idag! Hurray! Som jag längtat... beroende typ hehe :P



Allt bra med dig då ? Söta bilder på bus-theo, som vanligt :)



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback