Pippi Långstrump

Theo kom springandes med dvd boxen med Pippi Långstrump och sa: Titta, titta!
Självklart, tänkte jag, så kan jag blogga lite! =) Så nu sitter han på golvet och tittar på TV med stora ögon.
Dessutom så är det Pippis jul jag lyckades sätta på. Känns ju helt rätt i tiden!

Fasen vilket trist väder. Okej, det är skönt att det är lite svalare, men det hade ju inte behövt blåsa så förbannat. Är ju inte så spännande att gå ut precis. Och i eftermiddag är det dags för student och klädvalet blir ju inte helt lätt med detta vädret. Drygt. Blev ingen dejt med Ida igår så hon kanske kommer idag istället, vi får väl se. Sen i eftermiddag åker jag och Theo in till stan och tittar när farbror A går ut, och sen vidare hem igen för att hämta pappsen som numera jobbar och sliter och sen ska vi då ut till Hasslö på "student fest".



Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe aldrig är man nöjd med vädret duu :).



Postat av: Linda och Prinsessan

Tack så mycket :) Säger bara vad jag tycker och tänker och anser är rätt i miuna ögon. Glad över att det är fler som tycker som jag :) Vilkrn fin blogg du har :)

2008-06-12 @ 12:47:38
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback