Otur

Skulle köra in till stan idag vid halv tre för att gå till lekparken med Theo och titta på studenterna. Theos morbror T och farbror A skulle också åka med. När vi efter mycket om och men kom iväg så rullade A ner rutan där bak, som sedan inte gick att rulla upp igen!? Såå, det va ju bara att köra hem igen och ställa bilen i carporten så det inte skulle regna in, eftersom det kom ett ösregn sen. Hoppas M kan fixa det sen när han slutar jobbet.

I morgon slutar lillebror D nian så då blir det avslutning i kyrkan. Efteråt blir det fika hemma hos mamma och dom, mysigt. Får se om Theo följer med till kyrkan eller om han stannar hemma med sin pappa, inte så roligt för han att sitta där ju.

Jag borde verkligen gå och lägga mej men har för mycket i tankarna. Blir inte klok på en del saker och hade kunnat skriva 3 A-4 papper här nu. Men jag hoppar nog över det


Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Oj vilken osis med bilrutan och det är ju så typiskt att de händer när det regnar och när man ska någonstans.

Hoppas att ni får en mysig dag :)

Postat av: Lina

Hej!Näe nu skiter jag i att vänta mer, så bloggar från denna bloggen istället. Så får vi se vad som händer..



Vi ska flytta till en annan lägenhet som ligger preciis intill lyckebyån. Skitmys! Längtar SÅ! :D



Allt bra med er då ? Fullt upp precis som hos oss? hehe. Kramar

2008-06-13 @ 11:35:49
URL: http://fyraifamiljens.blogg.se/
Postat av: Lina

Ahaa.. va skönt för theo att vara lite "ledig" då, man får passa på alltså!



Ninni är också ledig nu, i två veckor. Fredrik ska nämligen ha semester nu och jag .. jag kör ju på som vanligt med jobbet.. sucka.. men, goa pengar som alltid går att stoppa nånstans :P



Ska blogga lite om nya lägenheten framöver.. ska bli så skönt att flytta faktiskt. och så ÄNTLIGEN kan jag blogga lite inredning, inte minst från Ninnis kommande rum :D kuul!



kram

2008-06-13 @ 17:05:49
URL: http://fyraifamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback