Läxförhör

Tycker det är himla bekvämt att kunna sitta med datorn i knät i soffan och göra veckans närvaro uppgifter, eller läxförhör som man hade kallat det när jag gick i skolan! Trivs bra med att plugga på distans, verkligen. Däremot hade det ju varit trevligt med klasskamrater som man träffar lite oftare än vad jag gör. Har funderat mycket på framtiden dom senaste dagarna. Skulle verkligen vilja bli barnmorska men har även börjat tänka i lite andra banor, som jag funderat på tidigare också.

Socionom hade varit riktigt kul, det är också 3 år men finns nog inte här tror jag inte, utan då blir det Kalmar eller Växjö om jag inte är ute och cyklar. Sen Hyper Island - business management, som jag också varit inne på förut. Då är det 2 år och dessutom finns det här i staun. Då kan man jobba som typ projektledare eller så.
Tur jag har nästan ett år på mej att fundera innan man ska söka. Genom det jag läser nu får jag ju högskolebehörighet så det är ju inget jag gör i onödan, vad jag än väljer att läsa sen.

Theo har ju semester ifrån dagis, men igår ringde en i personalen och frågade och Theo ville komma på midsommarfest idag mellan nio och elva, och det ville han ju såklart. Dom skulle dansa runt midsommarstången och äta glass och jordgubbar - gott.

Idag fyller min pappa år, GRATTIS, så honom ska vi fira ikväll, och så blir det såklart fotboll också. I morgon är det lövmarknad så dit ska jag och Theo på förmiddagen skulle jag tro. Sen blir det nog en runda på kvällen också när Micke slutat jobba och middagen är intagen.



Theo älskar lilla motorcyklen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe oj vilken tuffing :).



Visst är det svårt att bestämam sig för vad man vill göra?! Jag är oxå velig, men jag har med lite tid att fundera nu :).



Postat av: Thessan

Haha ja vi hade oxå midsommarfest :P Men barnen va inte alls glada i jordgubbar :S

2008-06-18 @ 13:19:32
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Linda och Prinsessan

Ååå jag vill oxå bli barnmorska eller socionom :) ska söka nu nästa år och se om jag kommer in :)

2008-06-18 @ 19:41:36
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jonna



här är min nya blogg. hoppas allt e bra!!!!

2008-06-18 @ 21:51:44
URL: http://louise1983.blogdog.se
Postat av: katta

haha coolt :) måste ses snart!! vad händer på midsommar? puss o kram

2008-06-19 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback