Jag vann!

Jag vann ett utav dom snygga armbanden som jag tävlade om! =D Nu är jag med i en tävling om en resa till Thailand också så nu får vi hålla tummarna för att jag har samma tur där, men det skulle jag väl inte tro, haha.

Har precis ätit lite chicken nuggets, ris, currysås och sötsur sås. Gott faktiskt! Har aldrig lagat det hemma innan men det kommer vi säkerligen göra fler gånger framöver. Man kan ju inte äta samma sak för ofta, så det dröjer nog ett tag. Jag är kräsen - jag vet.

Bjuder på en bild på Theo innan jag kör till jobbet. Måste tanka på vägen också - drygt. Och dyrt, blä!


Detta är ett av Theos senaste påhitt. Att ta handen för munnen, precis som man gör
när man blir snopen/förvånad, eller vad man nu ska säga. Ni förstår nog!


Bilden är inte från idag men vi har duschat och badat idag också. Har även varit ute och promenerat, ritat och varit ute och hoppat i vattenpölarna på väg till affären. Nej nu ska jag köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback