Hemma

Nu är vi hemma igen efter Göteborgs resan. För första gången på länge kände jag att det hade varit skönt att stanna kvar där - men självklart va det skönt att vara hemma också. Det var väldigt avkopplande. Har knappt tittat på mobilen, ingen dator, inga måsten utan bara en massa sol, bad och trevligt umgänge!

I torsdags va vi inne i stan eftersom det va bal. Alla är ju så sjukt fina! Och vad man blir sugen på att ta studenten varje år vid denna tiden. Tyvärr mådde jag inte så bra - mitt hjärta slog bokstavlig talat i 190 och jag tillbringade natten på Hjärtintensiven. Jag blir rädd bara jag hör det ordet. Tänkte på Theo hela natten och sov knappt en blund men dagen efter fick jag åka hem igen, och som sagt så bar det då av till Göteborg. Mycket inre stress, utan att jag själv tänker på det kan vara en utav orsakerna så nu blir det till att tänka sig för. Häromdagen slängde jag t.ex. ner bilnycklarna och korten i soptunnan på McD. Ett tecken? Men nog om det. Förutom att hela den upplevelsen kommer att plåga mej i resten av mitt liv så är det ju faktiskt bra nu, tack och lov.

Jag har höga krav på mej själv i skolan och försöker jobba en del samtidigt som jag vill ha så mycket tid som möjligt för Theo. Svårt att få ihop det ibland helt enkelt, och nu i sommar blir det prioritet Theo - såklart - och att fixa ämnena i skolan. Jobbet får det nog bli så gott som uppehåll med ifrån midsommar till augusti.




MITT ALLT!

Mer om Göteborg kommer kanske i morgon, kanske nästa dag... No stress!

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch då, du måste varva ner lite Jonna!

Ta det lugnt nu och försök o sänka dina krav lite..livet kommer inte åter.



Kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback